Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen is een groot avontuur. In dit blog deel ik mijn ervaringen met MVO Communicatie, boeken, evenementen, ISO 26000 en andere zaken.

Friese ondernemers formuleren hun MVO verhaal

Friese ondernemers formuleren hun MVO verhaal
15 Friese ondernemers namen deel aan de workshop ‘Jouw MVO Verhaal’, georganiseerd door Marlies van Ballemans Advies bij MVO Koploper Doppio Joure. De ondernemers kwamen naar de workshop met een uitgesproken verwachting: beter te leren communiceren over de eigen MVO activiteiten. Bij het welkom vertelde eigenaar Jelle over de meest duurzame component van het Doppio concept: merendeels biologische koffiebonen en...
Lees het hele verhaal
  0 reacties
0 reacties

5 ‘petten’ die marketing communicatie­professionals duurzamer maken

5 ‘petten’ die marketing communicatie­professionals duurzamer maken
Marketing Communicatie; een vak voortdurend in ontwikkeling. We staan voor de uitdaging om het niveau van mooie plaatjes & praatjes te ontstijgen, duurzaamheid als thema ook in ons vak te omarmen en de stimulerende kracht strategisch in te zetten. In deze blog mijn analyse op ons vakgebied, de petten die we kunnen dragen binnen onze organisatie of bij klanten en...
Lees het hele verhaal
  0 reacties
0 reacties

ISO26000: kan het avontuurlijker?

ISO26000: kan het avontuurlijker?
Bij de presentatie van het regeerakkoord op 29 oktober 2012 gaf Premier Rutte aan dat ‘Duurzame Groei' een van de pijlers is van het nieuwe kabinet. Aangezien jij en ik als ZZP-er/MKB-er een onderdeeltje vormen van de motor van BV Nederland, leveren we daar graag onze bijdrage aan. Maar voor velen geldt de vraag ‘Hoe dan?’. In deze blog een...
Lees het hele verhaal
  0 reacties
0 reacties