NIEUWE KLANTEN VOOR SHAREPEOPLE

SharePeople wilde versneld een aantal doelen realiseren:

  1. Nieuwe bedrijven nemen deel aan SharePeople’s programma’s;
  2. Naamsbekendheid vergroten bij juiste doelgroep;
  3. Verkoopdoelstellingen behalen door creatieve communicatie boost.

 

SCHRIJF JE IN EN WIN-ACTIE

Met deze actie verzonden Nederlandse bedrijven een bijzonder kerstpakket naar ontwikkelings­landen; talentvolle medewerkers gingen naar duurzame ondernemers in bijvoorbeeld Afrika om hen te helpen met specifieke kennis. De campagne kreeg vleugels via een aansprekende viral -een tekenfilm inclusief call-2-action – en prime time uitzendingen bij BNR.

 

‘Elise Vonk is a sparkling person who is a pleasure to work with. She is committed, client oriented and dedicated to deliver results. Especially in the conceptual and graphic communications (look&feel) I admire her vision and style. She creates beautiful concepts.’

Annick Schmeddes, programma manager SharePeople

 

DE RESULTATEN

  • Waardevolle uitbreiding van klantenbestand, ook lang na de actie;
  • Met 30 matches bijgedragen aan Millennium Development Goals;
  • Enthousiaste betrokkenheid van Ambassadeurs;
  • Partnerschap met BNR voor radiospotjes – prime time;
  • Bezoek SharePeople website schoot omhoog;
  • Relatief goedkoop: promotie en communicatie verliep volledig via social media. Veel Free Publicity zoals Metro, FD.
  • Herhaling van de actie een jaar later tijdens de kerstperiode.